Search This Blog

Monday, March 4, 2013

මම හිරුන් . මම මේ කියන්න යන්නේ මට 10 පන්තියේදී උන වැඩක් , අපේ කොල්ලෝ සෙට් එක වල පට්ටර බලන කලේ නේ ඉතින් . මම school ගියේ ගාල්ලේ ලස්සන කන්දක් උඩ තියන එකක ට . දවසක් gate එකේදී අපි හැමෝගෙම bags චෙච්ක් කර prefects අය්යල හදිසියේම කවදාවත් නැතිව . මට කරගන්න දෙයක් නැහැ වල පත්තර සෙට් එක මගේ බග් එකේ. මව චෙච්ක් කරේ සුදු උස ලස්සන යය කෙනෙක්. මම එයව දැකල තියනෝ චූ කරන්න යනකොට දවසක් එය මම දිහා හොදට බැලුව. මම ගැහි ගැහි බග් එක ඇරලා පෙන්නුවා එය අදාල බැලුව . දැක්ක පත්තර ටික. මට දැන් අන්ඩ්එන්න වගේ...මම හරි දුකෙන් එයාගේ මූණ බැලුව...අනේ අය්යේ please කියල මම බිම බලාගත්ත. මම දන්නෝ මේකේ දන ගත්තොට් මව ගෙදරින් ගෙන්නලා ඉස්කෝලෙම දැනගෙන මට ඉන්න බැරිවෙන විත්තිය . එයා පත්තර ටික අපහු දල මට කිව්වා බේරුනා කියල හිතන්න එපා...මව හම්බවෙන්න එන්න හරියට ඉස්කෝලේ අරුණ ගමන් prefect රූම් එකට කියල. මම පින්දුන්න යයට මව බේරුවට. 

ඉන්ටෙර්වල් එකේවත් මම එලියට ගියේ නැහැ පත්තර ටික මම යාලුවෙකුට දුන්න මම ඕන එකක් කරගන්න කියල.පන බයේ හිටියේ දැන් school ඉවර වෙලා මොනවෛන් මොන වේද ? මෙය mawa විනය බාර sir ට අල්ලලා දේවිද කියල. දවල්ට කෑවෙත් නැහැ බයට.යාළුවන්ට කියන්න ගියෙත් නැහැ නැත්නම් උන් මේක නෙව්ස් කරලා class එක වටේම යවනෝ. ඕන එකක් කියල බයෙන් බයේ ගිය ප්රෙෆෙච්ට් රූම් එකට ඉස්ක්ලොඑ ඉවර වෙලා.ලමි ගියාම හරි පාලුයි ඉස්කෝලෙත්.එත් ස්පෝර්ට්ස් කරන අය එහෙම ඉන්නෝ හවස් වෙනකන්. ප්රෙෆෙච්ට් රූම් එක තියෙන්නේ උඩ සොල්දර තට්ටුවේ. අඩිය තින කොටත් බයයි ලෑලි සද්දෙට හරි බය හිතෙන හැන්ගීමක් එන්නේ . රූම් එකේ කිසි සද්දයක් නැහැ . මම දොර ගව හිටගෙන ඔහේ හිටිය..කතා කරගන්නත් බහ වගේ. ටිකකින් ඒ අයිය ( රොෂේන් ) එලියට අවා...මගේ කඳුළු පිරිලා ඇස දෙකේ ...ආආ මේ ඉන්නේ වීරයා හොඳි කරන වැඩ පොඩි වයසට..එනවා එනවා ඇතුලට බොරුවට අඬන්නේ නැතුව. එයා කිව්වා . මම බයෙන් බයෙන් ඇතුලට ගිහින් ජනේලේ ලගට වෙලා හිට ගත්ත. එයා එලියට ගිහින් සොල්දර තට්ටුවට එන දොර වහනෝ ඇහුන. ඊට පස්සේ බර දී තිය ඇතිය අවා රූම් එකට. අද මට වැඩ වගයක් තිනෝ මල්ලි මේ පරිසර සංගමේ එකී හවස් වෙනකන් ඉන්න වෙන්නේ. මම ටමි රූම් එක වහල යන්නේ අද. කියල එයා වැඩි උන පුටුවේ. ඉතින් ඉතින් පොඩි man මොකක්ද කියන්න බලන්න නම ...මම බයෙන් බයේ හිරුන් කියල කිව්වා...ආආ ලස්සන නම ..මම දැකල තිනව ඔයාව එත් මේ වගේ වැඩ කරන කෙනෙක් කියල හිතුවේ නැහැ. මට ලජ්ජා හිතුන. මම මේක විනය බාර sir ගාවට ගෙනිච්චනම් ඔයාට ගොඩක් ප්රශ්න එය කියල දුක හිතුන ...අනික අම්මල තාත්තල ටත් හොඳ නැහැනේ නේද???? 

මට මොකුත් කිඅ ගන්න බහ..බිම බලන හිටිය . Thank You අයියේ මට කියාගන්න පුළුවන් උනේ එච්චරයි ...එහෙම කියල මදි මල්ලි ...අය කියන්න මේ වගේ දේවල් කරන්නේ...නැහැ අය්යේ මේ යාලුවෙක් දුන්නේ බලල ගෙනත් දෙන්න කියල ...මම කිව්වා ...හා හා බයිලා අප මල්ලි....ඒ කියන්නේ ඔය අක මැට්ටෙන් බැලුවේ එහෙමද ? මට ලැජ්ජාවේ බැහැ...මම ගොනා වගේ හිනා උනා. දැන් ඔයාම කියන්න බලන්න මේකට දෙන punishment එක මොකක් ද කියල..මම දිහා ඇස ලොකු කරන බලන ගමන් ඇහුවා . මොනවා මම අකියන්නද මව බේරපු මිනිහනේ මොන උනත් ..මට දැන් sure මව sir ගාවට ගෙනියන්නේ නැහැ කියලත්. මම කිව්වා යය දෙන ඕන දෙයක් මම විද ගන්නම් අය්යේ ඔය මව බේරුවා මොනවා උනත්. කියල. එයා හිනා වෙලා ඇහුවා හොඳටම sure ද ඔයාට ඕනෑම දෙයක් විද ගන්නවා කියල . මම ඔව් අය්යේ කියල කිව්වා . ඕනෑම දෙයක් ......එයා හිනා වෙලා කිව්වා ..මම ඔව් අය්යේ කිව්වා....කාටවත් කියන්නෙත් නැද්ද දුන්න දඬුවම ගැන එයා ඇහුවා ....ඔයත් කාටවත් කිව්වේ නැහැ මගේ වැරැද්ද ගැන ...ඒ වගේම මත කියන්නේ නැහැ අය්යේ ..ඕනෑම දඬුවමක් දෙන්න කමක් නැහැ . මම කිව්වා. 

එහෙනම් ඔන්න ඔය ජනෙල් ටික වහනවා යන්න ලේස්ති වෙන්න...මට අපුදුමි මේ ටරම් පොඩි දඬුවමක් ....මම දඩ බඩ ගල ජනෙල් ටික වැහුව...හරි අය්යේ...මම කිව්වා ...මම හිතුව අපි දන්න යන්න හදන්නේ කියලා ..හා හා ඉවර නැහැ තම..දැන් කියනවා බලන්න තමා පත්තර බලලා මොනාද කරේ කියල...මම ගැස්සිලා ගියා ....මට ගොත් ගැහෙනෝ වගේ...මොකුත් නැහැ අය්යේ යේ bag එකට දා ගත්තා ...ඔය ඉතින් බොරු කියල මව නරක මිනිහ කර ගන්න හදන්නේ මල්ලි.....මට ලැජ්ජාවේ බැහැ..කොහොම කියන්නද මම අතේ ගැහුවා කියල....අනේ මට ලජ්ජි අය්යේ ..මම ඇඹරුණ...බඩුවක් වෙන්න එපා ඉතින් කොල්ලෙක් නේ ඇත්ත කියනාඕ...අපිත් කොල්ලෝ තමයි .....මෙහෙ එනවා මගේ ලඟට ....මව වෙව්ලන්න ගත්තා ...මම හිමින් හිමින් ගිය ලඟට. දැන් ඉස්සරහ දොරත් වහල ස්ලෝදර තට්ටුවේ..රූම් එක දොර විටරි ඇරලා තින්නේ..එයා ගිහින් එකත් වහල අවා ....මොනාද මේ වන්න යන්නේ..මට බයත් වගේ..එත් මොකුට් කියන්නට් බැහැ මව බේරපු නිසා. ඔයාගේ පුනිශ්මෙන්ට් එක ටමි පත්තර බලල කරපු දේ දැන් මෙතැන කරන්න ඕන මම කාටවත් කිය්යනේ නැහැ මේක..නමුත් මෙකී පනිශ්මෙන්ට් එක එයා කිව්වා ...අනේ මට ලජ්ජි අය්යේ කව්රුත් අවොත් හරි නැහැනේ ..කවරු එන්නද මම සේරම ළොක් කරලා තින්නේ..මම විතරි ඉන්නේ මෙතන...හ්ම් දැන් කරනවා බලන්න ඉක්මන් කරලා 
මම ඇඹරුණ අනේ අය්යේ වෙන දඬුවමක් දෙන්න බැරිද .....බැහැ බැහැ ඔය කිව්වනේ ඕන දෙයක් දෙන්න කියල..දැන් වචන වෙනස් කරන්න එපා..එහෙම උනොත් මගේ වචනත් වෙනස් වෙයි ...මම හරි අසරණ උන...මිනිහ මගේ ලඟට ඇවිත් මගේ ශිර්ට් එක උඩට ඉස්සුවා මම මොකුට් කිව්වා නැහැ....හා හා ඉක මන් කරනෝ ...මාත් ගෙදර යන්න ඕන. ශිර්ට් එක ගලවන්න මල්ලි ...මම බයටම ගැලෙව්වා. හ්ම්ම්ම්ම් හොඬී...ඒ ලඟට බැනියම ..මම මොකුට් නොකිය එකත් ගැලෙව්වා ...ඒ ලගට මම සපත්තු ගලවන්න හැදුව....හා හා නාන්නද හදන්නේ..සපත්තු ගලවන්න ඕන නැහැ...මම දැන් අම්බරෙනවා කලිසම ගලවන්න..ලජ්ජා වෙන්න එපා ඔඉ බඩුවක් වගේ...කෝ කෝ ....මම බොත්තම් ගලවල Zip එකත් ගැලෙව්වා...ඊට පස්සේ හිමීට කලිසම පහත් කරආ ...එයා වේවැල අරන් එක පහලටම කරා...ගලවන්න බලන්න ඉතුරු එකත් හොඳ ළමය වගේ දඟ නොකර ...මට කරා කියා ගන්න දෙයක් නැහැ..ඕන එකක් කියල එකත් පහත් කරා ....එතකොටත් මගේ එක නැග්ගම අඟල් 
කට වැඩිය් මම කෙට්ටු නිසා පොල්ල දිගයි ....එත් බයට නගින්නේ නැහැ දැන්... අ යය කියනවා... පන්තියේ උනාට මේක පොඩි නැහැනේ නේද...දැන් ඉතින් කරමු බලන්න පත්තර බලල කරපු වැඩේ ....එත් කොහොම කරන්නද නගින්නේ නැතුව ...මට බයේ බැහැ දාඩියත් දාල ...අනේ අය්යේ මට බයයි ...මොකුත් කර ගන්න බැහැනේ..දුකින්කිව්ව මම ....ආආ ඇත්ත දා...එහෙනම් මම ඖදවාක් කරන්නම්...කියල එයා ගේ Tie එක අරන් මගේ ඇස් බැන්ද...ඊට පස්සේ මේවා දන්නේ ඔයි මි විටරි හරිනේ..මගෙන් ඇහුවා ..හා අය්යේ මම කාටවත් කියන්නේ නැහැ promise . මට දැන් ඇස් බැඳලා ..එය පුටුව අඩන මගේ ලඟට අවා ඇවිත් හිමීට මගේ තට්ටම් දෙක අත ගන්න ගත්ත . මට නත් බැහැ රොෂේන් අයිය මෙහෙමි කියලා ...මටත් කලින් අපේ බාප්පාගේ අයිය ගල් කපල තිනෝ තමි..එත් මම බබා වගේ හිටිය දන්නේ නැති ගානට. මර ලස්සනට අත ගානවා මගේ රවුම් පුක ..ඊට පස්සේ හිමීට මගේ බඩ kiss කරා ...ඊට පස්සේ මගේ බුරියට දිව දන්නා ගත්ත ..මට දැන් නාග ගෙන එනෝ හිමීට ..මුට තිබ්බ බය ගිහින් නිකන්ම. එක පාරට මගේ පයිය නැගල එයාගේ නිකටේ වැදුන ..එයා එක අතින් අල්ලලා හොඳට අත ගාව ....මට දැනුන එයා මගේ ටොප් එක හිමීට දිවෙන් දිව ගානවා ...මට ඉන්න බැහැ දැන්...මම අආඃ ගෑවා ...එයා සද්දයක් වත් නැහැ දැන්..ඇස් වපු නිසා මට ලැජ්ජාවකුත් නැහැ . එයා හොඳට කට ඇතුලට දල මගේ එක ඉරුව ....juice සේරම උර බිව්වා .....දැන් මගේ අට දෙකත් සුප්පු කරනෝ මම ඇත දෙකින් එයාගේ ඔලුව අල්ලන් ඇත ගාව ඒ තරමට fun එක. ගොඩක් වෙලා එයා මගේ එක ඉරුව එක එක විදියට..මට අඩන ඉන්නම් බැහැ වගේ..යයිද කියලත් ක් කිව්වා මට ඉන්න බැහැ දැන් කියල...එයා මගේ ඇස් දෙක ලිහිව ....අම්මෝ බලන කොට මෙයත් ඇඳුම් සේරම ගලවන් තනි හෙළුවෙන් ...මර බාවා එකත් අඟල් 7k විතර ඇති ගැස්සී ගැස්සී පැද්දෙනවා..
මව තුරුලු කරන මගේ තොල් දෙක කිස් කරා ආදරෙන් වගේ..මම ඇස් පියා ගත්ත . මල්ලි බබා දැන් මගෙත් උරන්න පැටියෝ කියල මව පුටුවේ වැඩි කරලා මට කටට දුන්න...ammoo මර ටොපා මගේ කටින් එකී ඒ මදිවට උගුරටම බ්සාස්නවා හරිම රස්නෙඉ එක..මට හොඳට කටට දැනෙනවා 

මගේ ඇස් දෙකින් කඳුළු පනිනවා එයා කටට දෙන දීමට මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් පිස්සෙක් වගේ ගහනවා . මට ඇඳෙන්න වගේ...හුස්ම ගන්නත් බැහැ..මම එක පාරටම පස්සට උනආ ..එයට තේරුණා අනේ සොර්ර්ය් මල්ලි.. මට control නැති උන...එයා කිව්වා....මව මරන්නද හදන්නේ අය්යේ...පොඩි වැරැද්දකට..මම විහිලුවට වගේ කිව්වේ..පිස්සුද මල්ලි ඔයාව දැක්ක දවසේ ඉදන් මම ඔය ගැන හිතුවේ...මට හිනා..එත් මම කිව්වේ නැහැ මටත් එහෙම හිටුනෛ කියල ...ඇත්තද එහෙනම් මෙය පලන් කරලා මව අල්ලන් තින්නේ ..මම කිව්වා. කට වහනවා ...මෙය මට සද්දේ දල මෙය මගේ සපත්තු දෙකත් ගලවල කලිසමත් ගලවල මව පිස්සුවෙන් වගේ කිස් කරන ගිය...ඊට පස්සේ මව දෙකට නවල මගේ පස්ස කිස් කරන්න ගත්ත ,,හිතා ගන්නත් බැහැ එයා මගේ පුකේ හිලට දිව දාන්න ගත්ත ...දිව ඇතුලටම දල ලික්ච්ක් කරනවා ...ammoooo මව සුරලෝකේ යනෝ වගෙඑඑ,,,මට අආආඃ ගෑ වෙනෝ . අයිය මව මේසයක් උඩ මව උඩු අතට හාන්සි කරලා මගේ කකුල් දෙක අආත් කරලා පුක ලෙවකන්න ගතට අයෙත් ....මට නැගල එකසිය ගානට ඊට පස්සේ ඇඟිල්ලක් දාල මගේ පුක ට එහෙ මෙහෙ කරා..පොඩ්ඩක් රිදුනත් කෙල දාල නිසා ගානක් නැහැ අසයි වගේ...

මල්ලි මම දාන්නද..එයා ඇහුවා ..මම කිව්වා අනේ අයියේ රිදන්න එපා හොඳේ කියල ...නැහැ පැටියෝ කියල එයා හිමීට එයාගේ අඟල් ඉ විටර බාවා හිමීට මගේ පුකේ බැස්සුවා..මටත් Fun එක නිසා ඉන්න බැහැ ...රිදුනත් ඉවසන් හිටියා ...මුලින් රිදුනත් පස්සේ එක හරි ගිහින් අමුතු ආතල් එකක් මගේ පය්යේ යටි පැත්තට වදිනෝ දැනුන ඇඟ ඇතුලෙන් ...අයියා හනුම වගේ පැද්දී පැද්දී ගහනවා මගේ කකුල් දෙක ඈත කරන්. සද්දෙත් එනවා බඩුවක් ගහනෝ වගේ එයා ගේ juice වලට ..අය්යත් මර වැඩ කාරයෙක් මේසේ හෙලවෙනෝ ගහන ගැහිල්ලට මම අත් 2 පස්සට දල මේසේ දාරේ අලලා ගත්ත . අයිය මටත් අතේ ගහන ගමන් මට අරිනවා ...මම ඇස් ඇරලා බැලුව..අපෝ හරි වල් පටි...තොල් දෙකත් රතු වෙලා ..ඇස් දෙකත් රතුවෙලා ..i love u මල්ලියා එයා කියනවා ...මම දන්නෝ ඉතින් මේ මෝල් අමාරුවට කියල. මට අයගේ පකෙන් එක ෆුන් එකී අතේ පාරයි 2ma දර ගන්න බැරි උන..අය්යී මට යන්න වගේ.....මම කිව්වා ...ඉන්න පැටියෝ කියල එයා එකපාරට මගේ පුකෙන් පයය එලියට අරන් මගේ කටට ගන්න ගතට ....දැන්නම් කෑරි පනින්න ඔන්න මෙන්න ..මට කෑ ගැහුනා ආආහ්හ් හ අය්යේ කියල..එයා සේරම බිව්වා බින්දුවක් නෑර ..මට හිතා ගන්නත් බැහැ..එත් මගේ පොල්ල බහින්නේ නැහැ...එයා උරලා උරලා සේරම බිව්වා ..පස්සේ එයා මේසේ උඩ නිදාගෙන මට අකිව්ව වැඩි වෙන්න කියල එයාගේ පොල්ල උඩ..මාත් කියන විදියක් කරා ....ammoo එක බහිනවා මගේ ආමශේටම .....මම ඉස්සි ඉස්සි ගස්සා ගත්ත ...එයා අම්බරෙන්වආ ..මට නැගල තාමත් ...එයා මට යේ අතේ ගහන්න ගතට.. 

ටිකක් වෙලා ගස්සා ගන්නකොට අයියිඅ කිව්වා මල්ලි මට යන්න එන්නේ ඇතුලේ දැම්මට කමක් නැහැනේ කියල මම හා කිව්වාආඅ.....අයියට දාඩියත් දල රස්නෙඉ මහන්සියට්ටයි ...අය්යත් කාආ ගහගෙන එයාගේ load එක මගේ ඇඟ ඇතුළටම විද්ද...මමත් ඇරියේ නැහැ හොඳට ගස්සා ගන්න ගමන් අයෙත් මට අතේ ගහ ගත්ත ..මට යේ යන්න එනවාආ...මාත් කෑ ගහගෙනම අයියගේ බඩ පුරාම මගේ දෙවැනි load එක යැව්වා .......අපි දෙන්නට හති ...ටම අයගේ පය්යිය මගේ පස්ස ඇතුලේ මම හිමීට එක පන්න ගත්ත ..අම්මෝ තාමත් නැගල .....මමත් එහෙමම මේසේ උඩ ඇල උන අය්යිඅ ගව...ටිකක් වෙලා එහෙම ඉදල එයා නැගිටලා එයාගේ බැනියමෙන් බඩු ෆිද ගත්ත . මල්ලි පුරුදු කාරයෙක් වගේ නේද ...මම ලජ්ජාවෙන් හිනා උන...අනේ යන්න අය්යේ ..ඔයේ punishment එක උල තියන එක ද මල්ලිලාව..සේරම prefects ලා ඔය වගේ උන්ටෝත් කොල්ලන්ගේ පුකවල් ටික ඉවරයි . විනය බාර sir ට අහු උනා නම් ගුටිකාලා බේරෙන්න තිබ්බ..පුක බේරන් ...මම හිනා උන..මට එයට තිබ්බ බය නම් නැහැ පොඩ්ඩක් වත් දැන්. මල්ලිගේ කට පන ගහල දැන් නේද ..එයා මව බඩ ගන්න ගමන් කිව්වා. මාත් එයා බඩ ගතට..ඊට පස්සේ කිස් කරා.... එයට තිබ්බ බය නම් නැහැ පොඩ්ඩක් වත් දැන්. මල්ලිගේ කට පන ගහල දැන් නේද ..එයා මව බඩ ගන්න ගමන් කිව්වා. මාත් එයා බඩ ගතට..ඊට පස්සේ කිස් කරා.... පස්සේ අපි ඇඳුම් ඇඳගෙන එලියට අවා ...මම කෙලින්ම් අගියේ ටෝඉලේට් එකට ..එයග බඩු load එක මගේ පුක පුරවල...ඇවිදින කොටත් කිචි වගේ ...පස්සේ ඒවත් හොදන් අපි දෙන්න කරේ අත් දාන් එලියට අවා school එකෙන් . යය එයාගේ bike එකෙන්ම මව ගාල්ලේ bus ස්ටෑන්ඩ් එකට ගෙනට් දැම්ම....මල්ලි අපේ දේවල් කාටවත් කියන්න එපා හොඳේ ..අපි විතරක් ඒවා ටියගමු..ඔයා ගේ අකමැත්තක් නැත්නම් ...මම හිනාවෙලා ඔලුව වනුව ...එහෙනම් මට යේ ඕන දෙයක් gate එකෙන් ගෙන්න පුළුවන්නේ ...ඔය අමාව බේරනවා නේද හැම දාම ....මම ඇහුවා . මේ මල්ලි අපි නීතියට වැඩ කරන අය හරිද ?? අපෝ මම නොදන්නවය් ඒ ගැන ...අර මේසේ උඩ දාන් දුන්නේ මට නීතිය පස්ස පිරෙන්න ..මම හය්යෙන්ම කිව්වා...ගොන් පැටියෝ හිමින් කට ඇරපන්...මම කරා ගතට ගොන් කමක්....අයියම කියනවා මට හිනා....දැන් ඔය මට බය වෙන්න ඕන අය්යේ හරිද...සද්දේ විතරක් දාන්න එපා ..මම චන්ඩි පාර්ට් එකෙන් කෙව්වේ ..හා හා ඒවා කරා ගන්න බැරිය අපි දෙන්නට සෙට් උනාම කියල අයිය යන්න ගිය..

story by
Deneth pahan
http://www.facebook.com/groups/232645683504542/permalink/232648246837619/

3 comments:

  1. mallige age kiyada den? mama oyage age ekatay story ekatay godak asay.godak adare hitenawa.mail me ekanayake024@gmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete