Search This Blog

Monday, March 4, 2013

A\L කරල ඉවර උන කාලෙ මම හෑමදාම ගමෙ කොල්ලො සෙට් එකත් එක්ක එකතු වෙලා ඔහෙ රවුන් ගහනව.අපි ඉදල හිටල බිච් එකටත් යනවා.ගිහින් නානව.හවස් වෙනකොට කොල්ලො ගෑන්සි පිටින් ජොකාල ඈදගෙන නානව.අම්මො පිස්සු හෑදෙනව.එදවස් වලට ඉතින් මගෙ පොල්ල එකසිය ගානට නගිනව.මමත් ජොකෙක් ගහල ඉන්න නිසා නෑග්ගම පොඩ්ඩක් පෙනව.
ඉතින් ඔය විදිහට එක දවසක් මම කොල්ලොත් එක්ක නාන්න බිච් ගියා.අපි ඔක්කොම ඈදන් හිටපු ශොටවල් ගලවල නෑව.ඔහොම ඉන්න කොට හවස් උනා.ඉර බහින්නත් ලගයි.මම නාන එක නවත්වල ලග ගහක් යට තිබ්බ ලෑලි බන්කුවක් උඩ වාඩි උනා.එ අනිත් උන් නාල එනකන්.

වෑඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ එතනට මරු ස්පොර්ට් බයික් එකක නෑගලා කොල්ලෙක් අවා.අම්මො තිබ්බ ලස්සනක්.මාර හෑන්ඩි කොල්ලෙක්.ටිකක් මාලක සිල්වා වගෙ.මරු ස්පොර්ට් ඈගක් තිබ්බෙ.මට හිනි ඉරිසියාවකුත් ආව.සුදුයි.කෑප් එකක් දාල සන්ග්ලාස් පාරකුත් දාල හිටියෙ.පොඩි සයිඩ් බෑක් එකකුත් තිබුන.පට්ටම පට්ට පපුවක් තිබුනෙ.බයික් එක ගෑස්සෙන පාරට එ අයියගෙ තන් උඩ යනව.මරු ටෑටො එකකුත් අතෙ තිබුන.කොටම කොට ශොටක් ඈදල හිටියෙ.කකුල්වලයි අත් වලයි මයිල් පිරිල.තඩි ගල් දෙකක් තිබුනා.ටිශර්ට් එක බොඩි ෆිට් වගෙයි මට පෙනුනෙ.එක අතක ෆොන් එකකුත් තිබුනා.දෑක්ක ගමන්ම මට හිතුනෙ මෙයානම් සෑපට හෑදුනු අයියකෙනෙක් කියලයි.

වෑල්ල ලගට ආවට පස්සෙ එ අයිය බෑස්ස.බහින කොට එයාගෙ ශොට අස්සෙන් සුදු ජොකෙක් ඈදල ඉන්නව කියල මම දෑක්කා.
මම දන්නෙමත් නෑතුව මගෙ මල්ලි හොදටම නෑගලා.ටිකක් වටපිට බලපු එ අයියා මාව දෑකල මගෙ පෑත්තට ආව.මට පොඩි බයකුත් අවා.අනෙ මන්ද?එන ගමන් එයාගෙ ඈස් දෙක තිබ්බෙ තෙමුනු ජොකා අස්සෙන් නෑගල තියන මගෙ මල්ලිය දිහාමයි.

ඉට පස්සෙ එ අයියා මගෙ ලගට එනකොට දත් තිස් දෙකම පෙන්නල හිනා උනා.මාත් හිනා උනා.ඉට පස්සෙ එයා මන් ඉදන් හිටපු ලෑලි බන්කුවෙ වාඩි වෙලා මට හොදටම ලන්වෙලා හිනා වෙවි මගෙ ගල අතගගා මෙහෙම ඈහුව.

"මොකක්ද මල්ලි නම?

මම නම කිව්වා.ඉට පස්සෙ අයියා මෙහෙම කිව්වා
මගෙ නම රොහාන්.මල්ලි තනියෙන්ද ආවෙ?ඔයා ලග පාතද?"

"ඔව් රොහාන් අයියෙ මම මෙ ලගෙ ඉන්නෙ.අතන නාන්නෙ මගෙ යාලුවො සෙට් එක "

එහෙම කිව්ව ගමන් රොහාන් අයියගෙ හිනාව නතර උනා.ඉට පස්සෙ"ආ..."කියල කිව්වා.ටිකක් මුඩ් අප්සට් වෙලා කියල මට තෙරුනා.
ඉට පස්සෙ රොහාන් අයියා එයාගෙ බෑක් එකෙන් සිකරට් පෑකට් එකක් එලියට අරන් මටත් එකක් දෙන්නද කියල ඈහුව.මම එපා කිව්වා.ඉට පස්සෙ රොහාන් අයියා මෙහෙම කිව්වා.

"මොනාද මල්ලි.දෑන්නම් මිනිහෙක් වෙන්න කාලෙ හරි ඔහොමනම් බෑ පුතො"කියල කියන ගමන් එයා සිකරට් එකක් ඉරුවා.ඉට පස්සෙ මගෙ උරහිස උඩින් එයාගෙ අත දාගෙන එයාගෙ පපුවට මාව තුරුලු කරගන්න ගමන් මෙහෙම කිව්වා

"කොල්ලො..මම කියනවට මෙක බිපන්.මාර අතල් එකනෙ මල්ලි"කියල එයා උරන සිකරට් එක මට දෙන්න හෑදුවා.තවත් මුඩ් අප්සට් යයි කියල මාත් අරන් ඉරුවා.ඉටපස්සෙ,"එල කොල්ලෙක්නෙ"කියනගමන් රොහාන් අයියා මගෙ ඔලුව අත ගෑව.එයා ලග මාර සෙන්ට් සුවදකුත් තිබුනා.ඉට පස්සෙ එයා මෙහෙම කිව්වා

"මල්ලි මෙ බෑක් එකෙ තියෙන්නෙ මගෙ ජොකයි,සාලුවයි.බෑක් එකයි ෆොන් එකයි තියාගෙන ඔතන ඉන්නවද මම නාල එනකන්.දෑන් කාලෙ හරියට හොරුනෙ කොල්ලො."මම හා කිව්වා.ඉට පස්සෙ එයා නෑගිටල ට් ශුර්ට් එක ගෑලෙව්වා.අම්මො එකනම් මාර ඈගක්.පට්ට පපුවක් තිබ්බෙ.මයිලුත් පිරිල තිබුනා.මට සිහියක් පතක් නෑති උනා.ඉට පස්සෙ රොහාන් අයියා එයාගෙ ශොටත් ගෑලෙව්වා.මගෙ කට බාගෙට ඈරුනා.සුදුම සුදු ජොකෙක් ඈදල හිටියෙ.තඩි බිජ්ජකුත් තියන අයියකෙනෙක්.මගෙ කටට කෙලත් ඉනුවා.ඈත්තටම මම එ වෙලාවෙ අර තඩි පයිය දිහා බලාගෙන මයි හිටියෙ.මගෙ මල්ලි ආයි නගින්න ගත්තා.රොහාන් අයියා එක දෑකලද කොහෙද මගෙන් මෙහෙම ඈහුවා.

"මොකද මල්ලි බය වෙලා වගෙ?"මට එතකොටයි පියවි සිහිය ආවෙ.මට මාර ලෑජ්ජාවක් ආව.මම මුකුත් නෑහෑ අයියෙ කියල කිව්වා.
ඉට පස්සෙ එයා හිනා වෙලා මුහුද පෑත්තට හිමිට ඈවිදන් ගියා.එයාගෙ ලස්සන එතකොට තවත් වෑඩි උනා.මගෙ අත මගෙ මල්ලිය ලගට ගියෙ මාත් නොදෑනුවත්වම.හෑබෑයි එයා එහෙම යන ගමන් පස්ස හෑරි හෑරි මාන් දිහා බෑලුවා.ඉට පස්සෙ අයියටනම් වෑඩෙ තෙරුනු පාටයි.එයා එක පාට්ටම මන් දිහා හෑරිල හොදටම හිනා උනා.මටනම් එතකොට මාර බයක් ආවා.

ටිකක් වට පිට බලපු රොහාන් අයියා එයාගෙ ලොකු බිජ්ජට අත තියාගෙන එයාගෙ ඈගිල්ල උරන ගමන් කටට ගන්න ආසද කියල හිනා වෙවි සන්යා කලා.මමත් හිනා වෙවි ඔව් කියල ඔලුවෙන් කිව්වා.ඔන්න ඔය වෙලාවෙ තමයි මගෙ ඈගට ලෙ ටිකක් ඉනුවෙ.එයත් මෙවට ඉන්ටෙරෙස්ට් වගෙ.ඉට පස්සෙ එයා නියමයි කියල අතින් කියල නාන්න ඈතට ගියා.එතකොට කරුවල වෙගෙන එන වෙලාව.එ නිසා එයා නානව මට පෙනුනෙ නෑ.
මම සිකරට් එක විසි කලා විතරයි එයාගෙ ෆොන් එකට කෙල්ලෙක්ගෙන් කොල් එකක් ආව.මම කෑ ගහල අයියට කොල් එකක් ඈවිත් කියල කිව්වා.එයා නාන එක පෑත්තක දාල දුවගෙන මන් ලගට ආව.එයා ලගට එන කොට මට ආයි පිස්සු හෑදුනා.මොකද සුදු ජොකා අස්සෙන් එයාගෙ තඩි පොල්ල ජොකා තෙත නිසා හොදට පිටට පෙනෙන්න පටන්ගත්ත නිසා.ඉට පස්සෙ එයා එයාගෙ කෑල්ලට කොල් කලා.මට තෙරුනු හටියට රොහාන් අයියගෙ කෑල්ල අද බිච් එනවයි කියල ඈවිල්ලා නෑ.අයියා හොදටම එකිට බෑනල තිබ්බා.ඉට පස්සෙ එයා මාත් එක්ක හිනා උනා.දෑන්නම් කලුවර හොදටම වෑඩි වෙමින් තිබ්බෙ.මගෙ ලගම හිටපු රොහාන් අයියා හෑර අනික් අය හෙවනෑලි වගෙයි පෙනුනෙ.මෙ වෙලාවෙ රොහාන් අයියා වටපිට බෑලුව.බල බල එයාගෙ පොල්ල අත ගෑව.ඉට පස්සෙ එයා සිරියස් විදිහට එයාගෙ පොල්ල අත ගගා මන් ලගට ආව.මම ඉදගෙන එයාගෙ මුන බෑලුව.ඉට පස්සෙ එයාගෙ තඩි කකුලක් මන් ඉදන් හිටපු බන්කුව උඩින් තිබ්බා.මම එයාගෙ මයිල් පිරුනු ගල අත ගෑව.එයා හොදටම එයාගෙ පොල්ල අත ගගා හිටියා.

මට හොදටම කෙල ඉනුවා.පපුවත් ගෑහෙනව.එයාගෙ පොල්ල දෑන්නම් හොදටම ලොකු වෙලා.එය හිමිට මගෙ ඔලුව අත ගාල අයියගෙ ඈගිල්ලක් මගෙ කටෙ ගෑව්වා.මම එක පාරටම එක උරන්න ගත්ත.එයාගෙ කටින් පොඩි සද්දයකුත් ගියා."ඔහ්..මල්ලි.."කියල කිව්වා.
ඉට පස්සෙ අයිය,අයියගෙ පොල්ල මසාජ් කරන එකා නවත්තල මගෙ පපුව අත්ගාන්න ගත්ත.ඉට පස්සෙ මගෙ මල්ලියව අතගාන්න ගත්තා.දෑන්නම් මට හොදටම ආතල් දෑනිගෙන ආව.ඉට පස්සෙ එයා මගෙ අත අල්ලල එයාගෙ තඩි බිජ්ජලගින් ගෙනත් තිබ්බා.අම්මො එක මාර විදිහට නෑගලා.එක අතගාන්න හෑදුව විතරයි මගෙ නම කියල කොල්ලො සෙට් එක කෑ ගහනව ඈහුනා.මට මල පෑන්නා.ඔක්කොම නවත්වල මම නෑගිට්ටා.අයියත් ටිකක් බය වෙලා.පව්.
එයා කිව්ව අපි හෙට මිට් වෙලා අතල් එකක් ගමු.මෙතන මරු ප්ලෙස් එකක්.හෙට ගොඩක් හවස් වෙලා එන්න.මෙන්න මගෙ නම්බරය කියල කිව්ව.මම හා කියාල කොල්ලො සෙට් එක දිහාවට දිව්වා....

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


  2. රහසිගතව හමුවී විනෝද වීමට කැමති යුවතියක් වේ නම් මා අමතන්න. මම ශාන් පෙරේරා ඉන්නෙ නුගේගොඩ. මට වයස 26. උස 5'8" සාමාන්‍ය පෙනුමක් තියෙන්නෙ. ඔයා හොයන්නෙ හොදින් විනෝද වීමට නම් මම තමයි ඔයාට හරියන කෙනා. 100% රහසිගත ඇසුරකට පමණි. ඔබේ නම් ගම් විස්තර කිසි දෙයක් මට දැනගන්න ඕනි නැහැ. ඔයාගෙ වයස මට ප්‍රශ්ණයක් නෙවෙයි. පූර්ණ රහස්‍ය භාවය සුරකිමි. මගෙ ෆොටෝස් බලන්න කැමති නම් මට කෝල් / මැසේජ් කරන්න. වයිබර්, වට්ස් ඇප්, ඉමෝ ඉන්නව මම.

    (+94) 772404715 ශාන් පෙරේරා (26) Shan Perera
    ප්ලීස් ගර්ල්ස් ල විතරක් කතා කරන්න...බෝයිස් ල කතා කරල මට කරදර කරන්න එපා. කෝල්ස් නැතුව SMS විතරක් එවන අයට මම රිප්ල්යි කරන්නෙ නැහැ.


    ReplyDelete